Stará jízdenka

Dobrý den, chtěl bych se zeptat´, zda není známo, kde byl publikován poslední uvedený článek (Půvaby Sázavy-Hipman, 1906). Hodilo by se mi to k mé bakalářské práci, abych ho mohl řádně ozdrojovat. Děk ...

David Malátek

 

Dobrý den, chtěl bych se zeptat´, zda není známo, kde byl publikován poslední uvedený článek (Půvaby Sázavy-Hipman, 1906). Hodilo by se mi to k mé bakalářské práci, abych ho mohl řádně ozdrojovat. Děk ...

David Malátek

 

Vážený pane Jelene, budete se s tím asi muset smířit. Tyto stránky jsou věnované převážně historii Posázavského Pacifiku. K získání informací o současném provozu a jízdních řádech navštivte stránky Če ...

Tomáš Kaňka

 

Dobrý den, chtěl jsem se dočíst něco o Posázavském pacifiku, a Vy zde rozebíráte problémy železničářů z doby normalizace. Máte 40-50 let zpoždění. Kde bych se mohl dozvědět něco o současném provozu a ...

Zdeněk Jelen

 

Dobrý den, chtěl jsem se dočíst něco o Posázavském pacifiku, a Vy zde rozebíráte problémy železničářů z doby normalizace. Máte tu jenom 40-50 let zpoždění. Kde bych se mohl dozvědět něco o současném p ...

Zdeněk Jelen

 

Ahoj Honzo, ježiš úplně jsem zapomněl na Tvoji maličkost a omlouvám se. Strašně rád vzpomínám na tuto dobu, která neměla konců a hry na návsi v Samopších byli neskutečné a né jenom tam, třeba nohejbal ...

Neuman Zdenek

 

K-report

Diskuze o tratích Posázavského pacifiku.

Skochovice

Stavba tratě přes Skochovice

Roku 1895 je po dlouhých měsících přípravách zahájena stavba úseku Modřany – Dobříš. Jedná se o téměř 40 kilometrů dlouhý úsek, na který se později připojí trať z Čerčan. Proto bylo nutné určit, kde k samotnému spojení obou tratí dojde. Samozřejmě by bylo nejlepší, aby se tratě spojily přímo v některé ze stanic, odkud by jedna trať vedla na Dobříš, jedna do Čerčan a opačným směrem na Prahu. Jako nejpříhodnější by se pro takový záměr jevila plánovaná stanice v osadě Vrané. Odbočení dobříšské tratě hned ve Vraném by však znamenalo vést tuto trať přibližně dva kilometry souběžně s čerčanskou větví, ... odkaz na celý text.

Měchenický most

Komentáře 

K článku je celkem 22 komentářů >>> ZOBRAZIT KOMENTÁŘE

Přidat komentář

Jestliže jste po přečtení článku zjistili, že víte o dané problematice více, velice nás potěšíte tím, že svůj příspěvek vložíte do komentářů pod článek nebo nás rovnou kontaktujete. Můžeme tak postupně články doplňovat a upřesňovat. Za všechny podněty předem děkujeme.

Vaše zpráva – povinný údaj

Jméno – povinný údaj

Email

Smažte slovo "SPAM" – jinak se zpráva neodešle
   

Spolupracovníci: Bodlák Vilém, Buchtela Daniel, Dolejší František, Fořt Jan, Hrubeš Martin, Křivánek Tomáš, Kočovský Mirek, Nyklíček František, Mykl Tomáš, Pospíšil Lubor, Procházka Tomáš, Sporer Petr, Šebek Roman, Šmejkal Alexandr, Autorská práva ke všem fotografiím a textům mají jejich autoři. Webmaster: Džurný Jakub. Poděkování: Martin Navrátil
Kontakt na autory webu
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial 3.0 Unported License
Prezentace starých mapových děl z území Čech, Moravy a Slezska | Projekt NIKM