Na tom přejezdu pak dali novou 71čku s podstavcem a boční 71čkou a nyní tam jsou plasty Peca Vlaky
Dobrý večer, měl bych zájem o DVD Posázavského pacifiku, které z nich by se dalo koupit. Děkuji za odpověď. Jaroslav Hais
chodil jsem do školy v podzamčí jak se nekdopta je mi 79 let ale hodne pamatuji s PC neumim pracovat spise telefonem 607172382 stehlik jan
chodil jsem do školy v podzamčí jak se nekdopta je mi 79 let ale hodne pamatuji s PC neumim pracovat spise telefonem 607172382 stehlik jan
Takže přátelé na Dobříši bude v říjnu 2020 zprovozněno RZZ ESA s JOP, stařičké ústřední mechanické stavědlo uvedené do provozu v roce 1976 půjde na věčný odpočinek a nahradí ho moderní počítač. Luboš
Dneska jsem ve svých 46+ letech zjistil, co je to "odvratná výhybka", u vás jsem na fotce viděl i jak vypadá. Díky. Egi
![]() Diskuze o tratích Posázavského pacifiku. Praha-Modřany
Historie nádražíŽelezniční stanice Modřany byla konečnou původní trati Nusle - Modřany, jejíž stavba začala v létě roku 1881 a již v listopadu stejného roku zde začala fungovat nákladní doprava. Trať provozovala společnost České obchodní dráhy, která od 1. března 1882 zavedla na trati i osobní dopravu. Trať byla (a dosud je) jednokolejná a jejím účelem byla doprava řepy do modřanského cukrovaru a odvoz výrobků z cukrovaru. Cukrovar se tak touto tratí napojil ve Vršovicích na hlavní železniční tratě, což mu pomohlo v silné konkurenci, která v tomto odvětví tehdy byla. Samotné Modřany byly tehdy pouze nevýznamnou obcí, co ... odkaz na celý text. Budovy železniční stanice
Nádražní budova po povodni 17. 8. 02 | Jana Běhounková
Kolejová váha a nádražní budova 20. 9. 07 | Jakub Džurný
Květinový vláček u výpravní budovy 20. 9. 07 | Jakub Džurný
Stará výpravní budova 20. 9. 07 | Jakub Džurný
Výpravní budova a kolejiště stanice 31. 1. 08 | Mirek Kočovský
Výpravní budova focená od západu 23. 2. 08 | Tonda Červeň
Hladina Vltavy při povodních 2002 23. 2. 08 | Tonda Červeň
Východ z modřanské stanice 23. 2. 08 | Tonda Červeň
Přístřešek u výpravní budovy 23. 2. 08 | Tonda Červeň
Východní strana výpravní budovy 22. 3. 08 | Tonda Červeň
Přístřešek u výpravní budovy 22. 3. 08 | Tonda Červeň
Vstup na nádraží 22. 3. 08 | Tonda Červeň
Výpravní budova 22. 3. 08 | Tonda Červeň
Dřevěné skladiště s rampou 20. 9. 07 | Jakub Džurný
Stavědlo na zbraslavském zhlaví 20. 9. 07 | Jakub Džurný
Stavědlo na zbraslavském zhlaví 22. 3. 08 | Tonda Červeň
Vstup do budovy bývalého stavědla 22. 3. 08 | Tonda Červeň
Strop budovy bývalého stavědla 22. 3. 08 | Tonda Červeň
Podlaha budovy bývalého stavědla 22. 3. 08 | Tonda Červeň
Zdemolovaná budova kolejové váhy 20. 9. 07 | Jakub Džurný
Kolejová váha v koleji č. 6 20. 9. 07 | Jakub Džurný
Kolejová váha a budova se zab. zař. 20. 9. 07 | Jakub Džurný
Kolejová váha v koleji č. 6 22. 3. 08 | Tonda Červeň
Obrazovka dočasného ZZ ve stanici 31. 1. 08 | Mirek Kočovský KomentářeK článku je celkem 15 komentářů >>> ZOBRAZIT KOMENTÁŘE Přidat komentář!!!POZOR!!! - KOMENTÁŘE JSOU DOČASNĚ ZABLOKOVÁNY - !!!POZOR!!!
Spolupracovníci: Bodlák Vilém, Buchtela Daniel, Dolejší František, Fořt Jan, Hrubeš Martin, Křivánek Tomáš, Kočovský Mirek, Nyklíček František, Mykl Tomáš, Pospíšil Lubor, Procházka Tomáš, Sporer Petr, Šebek Roman, Šmejkal Alexandr, Autorská práva ke všem fotografiím a textům mají jejich autoři. Webmaster: Džurný Jakub. Poděkování: Martin Navrátil
![]() This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial 3.0 Unported License Prezentace starých mapových děl z území Čech, Moravy a Slezska | Projekt NIKM |