| Na tom přejezdu pak dali novou 71čku s podstavcem a boční 71čkou a nyní tam jsou plasty Peca Vlaky 
 Dobrý večer, měl bych zájem o DVD Posázavského pacifiku, které z nich by se dalo koupit. Děkuji za odpověď. Jaroslav Hais 
 chodil jsem do školy v podzamčí jak se nekdopta je mi 79 let ale hodne pamatuji s PC neumim pracovat spise telefonem 607172382 stehlik jan 
 chodil jsem do školy v podzamčí jak se nekdopta je mi 79 let ale hodne pamatuji s PC neumim pracovat spise telefonem 607172382 stehlik jan 
 Takže přátelé na Dobříši bude v říjnu 2020 zprovozněno RZZ ESA s JOP, stařičké ústřední mechanické stavědlo uvedené do provozu v roce 1976 půjde na věčný odpočinek a nahradí ho moderní počítač. Luboš 
 Dneska jsem ve svých 46+ letech zjistil, co je to "odvratná výhybka", u vás jsem na fotce viděl i jak vypadá. Díky. Egi 
             Diskuze o tratích Posázavského pacifiku. ČisoviceBohužel popis nádraží není dosud zpracován. Pokud máte nějaké náměty nebo zajímavosti z historie i současnosti nádraží, neváhejte mě kontaktovat. Jakákoli pomoc při přípravě a rozšiřování stránek potěší. Nádražní budovy  Čerstvě opravená nádražní budova 6. 12. 03 | - sl -   Čerstvě opravená nádražní budova 6. 12. 03 | - sl -   Nádraží během opravy kolejiště 2003 | Daniel Buchtela   Levé křídlo nádražní budovy 2003 | Daniel Buchtela   Pravé křídlo nádražní budovy 2003 | Daniel Buchtela   Nádražní budova focená od Klínce 2003 | Daniel Buchtela   Pravé křídlo nádražní budovy 19. 5. 07 | Jakub Džurný   Nádražní budova focená od Klínce 19. 5. 07 | Jakub Džurný   Nádražní budova a záchody 19. 5. 07 | Jakub Džurný   Nádražní budova focená od Klínce 21. 9. 07 | Jakub Džurný   Nádražní budova a záchody 21. 9. 07 | Jakub Džurný   Nádražní budova z východní strany 24. 7. 09 | Jakub Džurný   Kůlny a starý vodní jeřáb 22. 6. 03 | - sl -   Dřevěné kůlny na nádraží 2003 | Daniel Buchtela   Dřevěné kůlny na nádraží 24. 7. 09 | Jakub Džurný   Dřevěné kůlny na nádraží 24. 7. 09 | Jakub Džurný   Dřevěné skladiště a rampa 2003 | Daniel Buchtela   Dřevěné skladiště a rampa 19. 5. 07 | Jakub Džurný   Skladiště focené ze strany od Klínce 21. 9. 07 | Jakub Džurný   Dřevěné skladiště a nádražní budova 21. 9. 07 | Jakub Džurný   Dřevěné skladiště od východu 24. 7. 09 | Jakub Džurný   Dřevěné skladiště a nádražní budova 24. 7. 09 | Jakub Džurný   Budova záchodů 19. 5. 07 | Jakub Džurný   Budova záchodů focená z kolejiště 19. 5. 07 | Jakub Džurný   Budova záchodů a výkolejka Vk1 21. 9. 07 | Jakub Džurný   Budova záchodů s přístavbou 24. 7. 09 | Jakub Džurný KomentářeTomáš Kaňka / 15.1.2019 - 11:01 Fotografie haldy mezi Řitkou a Čisovicemi jsou zde: http://www.montannispolecnost.cz/ Otakar / 12.1.2019 - 15:01 V sedesatych letech minuleho stoleti se z Mnisku z hrudkovny vyvazela struska do Cisovis, ktera vytvorila takzvanou pyramidu v Cisovicich. Existuje nejaka pohlednice/fotografie teto pyramidy? Jílek Jiří / 5.11.2016 - 00:11 Přátelé na menší kůlně jsou doposud vidět tlačítka na ovl.vodního jeřábu.Pamatuji se,když jsme zde dobírali vodu po příjezdu z vlečky.Jílek Jiří topič LD Vršovice v.v. výpravčí z Mníšku / 27.12.2010 - 21:12 Ano studna je ten levý dřevěný domek proti výpravní budově. Ondřej R. / 30.11.2010 - 21:11 Děkuji. A studna je v Čisovicích někde v těch dřevěných přístavcích naproti nádr. budově? Jinak jsem našel hezké záběry Čisovického nádraží v 6. dílu seriálu 30. případů Majora Zemana s názvem Bestie. Čisovice se tam jmenují Trnov. Výpravčí z Mníšku / 20.11.2010 - 17:11 Původně tam byl klasický vodní jeřáb s chobotem,po ukončení parního provozu nahrazený hadicí pro zbrojení zamračených.To samé v Mníšku.Dnes už jsou oba zlikvidované,ale studny stojí stále. Ondřej R. / 7.11.2010 - 13:11 Děkuji, bohužel na těch fotkách nádraží zas tak vidět není. Spíš sou tam davy lidí a parní vlak. Takže budu i nadále rád za jakékoli další :) Ještě se chci zeptat, jestli někdo netuší, jestli někdy býval v Čisovicích "klasický" velký vodní jeřáb ( http://www.zelpage.cz/story/modely/zatisi/vodni_jerab.jpg ), nebo jenom takový ten "stojan" s hadicí, jako je třeba dnes v Měchenicích. Na fotkách Čisovic (včetně těch z webu ofk.cz) je jenom ten s hadicí. Ale v knížce Posázavský Pacifik od pana M. Berky je na straně 31 fotografie Čisovic, a vypadá to, jako by tam stál ten klasický velký vodní jeřáb. Ale možná se mi to jen zdá. Jakub D. / 4.11.2010 - 20:11 Na webu www.ofk.cz je jak video, tak několik fotografí nádraží z oslav v roce 1988. Ondřej R. / 4.11.2010 - 17:11 Dobrý den. Sháním nějaké fotografie Čisovic ještě před úpravou kolejiště a vybudováním nástupiště v r.2003. Případně i historické fotografie. Potřebuji podklady pro stavbu modelu. Děkuji. Dan Klečák / 11.4.2009 - 03:04 Zdravim Michala,moje otázka je spíše řečnického charakteru,a samozřejmě nehodlám se pídit u všech lidí v okolí...navíc situace se od doby mého dotazu trochu změnila,ale zase ne tak moc...35 km neni pro škodlivost radaru žádná vzdálenost,ale jak říkám bylo to spíše takové to "slovo do pranice"...zdravim do Čisovic)) Michal / 21.2.2009 - 18:02 Dobry jitro, Dane. Cisovice jsou od Radaru takovych 35km vzdusnou carou, pokud se ptate vsech v tomto okruhu, mate co delat... Daniel Klečák od Boušováku / 19.2.2008 - 05:02 Chválím stránky.Zajímal by mne názor lidí z obce a jejího okolí na stavbu radaru, jeho možného neg.dopadu na zdraví lidí v podbrdí,nepočitáme li možnost raketového úderu.Já jsem proti.Jinak zdravím vysokou blond holku z Čisovic,mající malého synka.Neznám její jméno...to jen na okraj...stop radaru.Dan Klečák od Boušováku Přidat komentář!!!POZOR!!! - KOMENTÁŘE JSOU DOČASNĚ ZABLOKOVÁNY - !!!POZOR!!! 
	Spolupracovníci: Bodlák Vilém, Buchtela Daniel, Dolejší František, Fořt Jan, Hrubeš Martin, Křivánek Tomáš, Kočovský Mirek, Nyklíček František, Mykl Tomáš, Pospíšil Lubor, Procházka Tomáš, Sporer Petr, Šebek Roman, Šmejkal Alexandr, Autorská práva ke všem fotografiím a textům mají jejich autoři. Webmaster: Džurný Jakub. Poděkování: Martin Navrátil
	    This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial 3.0 Unported License Prezentace starých mapových děl z území Čech, Moravy a Slezska | Projekt NIKM |