|     Na tom přejezdu pak dali novou 71čku s podstavcem a boční 71čkou a nyní tam jsou plasty Peca Vlaky 
 Dobrý večer, měl bych zájem o DVD Posázavského pacifiku, které z nich by se dalo koupit. Děkuji za odpověď. Jaroslav Hais 
 chodil jsem do školy v podzamčí jak se nekdopta je mi 79 let ale hodne pamatuji s PC neumim pracovat spise telefonem 607172382 stehlik jan 
 chodil jsem do školy v podzamčí jak se nekdopta je mi 79 let ale hodne pamatuji s PC neumim pracovat spise telefonem 607172382 stehlik jan 
 Takže přátelé na Dobříši bude v říjnu 2020 zprovozněno RZZ ESA s JOP, stařičké ústřední mechanické stavědlo uvedené do provozu v roce 1976 půjde na věčný odpočinek a nahradí ho moderní počítač. Luboš 
 Dneska jsem ve svých 46+ letech zjistil, co je to "odvratná výhybka", u vás jsem na fotce viděl i jak vypadá. Díky. Egi 
  Diskuze o tratích Posázavského pacifiku. Praha-Krč
 Střípky z historie KrčeŽelezniční stanice Praha-Krč leží na nejstarším úseku Posázavského pacifiku. Jedná se o trať z Nuslí do Modřan, dnes známou též jako „modřanka“. Stavba této tratě začala v létě roku 1881 a již v listopadu téhož roku zde byla zavedena nákladní doprava. Osobní doprava se rozjela až od 1. března 1882. Hlavním posláním této krátké tratě bylo připojení modřanského cukrovaru na hlavní železniční tahy. Tomu železnice napomohla k nebývalému rozmachu, což platí i o celých Modřanech a jejich okolí. Na celé trati byly vybudovány dvě mezilehlé stanice, a to Braník-Hodkovičky (dnešní Praha-Braník) a Krč ... odkaz na celý text. Současné nádraží  Výpravní budova a nástupiště 27. 2. 99 | Petr Sporer   Výpravní budova ze západní strany 13. 7. 05 | Martin Lasevič   Výpravní budova a nástupiště 13. 7. 05 | Martin Lasevič   Dopravní kancelář 25. 3. 10 | Jakub Džurný   Západní část výpravní budovy 25. 3. 10 | Jakub Džurný   Výpravní budova od silnice 25. 3. 10 | Jakub Džurný   Celkový pohled na výpravní budovu 25. 3. 10 | Jakub Džurný   Východní část výpravní budovy 25. 3. 10 | Jakub Džurný   Západní část výpravní budovy 25. 3. 10 | Jakub Džurný   Střední část výpravní budovy 25. 3. 10 | Jakub Džurný   Východní část výpravní budovy 25. 3. 10 | Jakub Džurný   Západní část výpravní budovy 25. 3. 10 | Jakub Džurný   Druhé nástupiště - foto směr Vršovice 13. 7. 05 | Martin Lasevič   První a druhé nástupiště 13. 7. 05 | Martin Lasevič   Druhé nástupiště - foto směr Braník 13. 7. 05 | Martin Lasevič   Druhé nástupiště s osobním vlakem 13. 7. 05 | Martin Lasevič   Druhé nástupiště - foto směr Braník 13. 7. 05 | Martin Lasevič   První nástupiště u výpravní budovy 25. 3. 10 | Jakub Džurný   Druhé nástupiště - foto směr Braník 17. 4. 10 | Jakub Džurný   Budova bývalé Odbočky Krč 2. 3. 09 | Tonda Červeň   Budova bývalé Odbočky Krč 2. 3. 09 | Tonda Červeň   Interiér budovy bývalé krčské odbočky 2. 3. 09 | Tonda Červeň   Bývalé stavědlo č. 2 17. 4. 10 | Jakub Džurný   Most přes ulici „Sulická“ 9. 10. 10 | Roman Šebek KomentářeK článku je celkem 15 komentářů >>> ZOBRAZIT KOMENTÁŘE Přidat komentář!!!POZOR!!! - KOMENTÁŘE JSOU DOČASNĚ ZABLOKOVÁNY - !!!POZOR!!! 
	Spolupracovníci: Bodlák Vilém, Buchtela Daniel, Dolejší František, Fořt Jan, Hrubeš Martin, Křivánek Tomáš, Kočovský Mirek, Nyklíček František, Mykl Tomáš, Pospíšil Lubor, Procházka Tomáš, Sporer Petr, Šebek Roman, Šmejkal Alexandr, Autorská práva ke všem fotografiím a textům mají jejich autoři. Webmaster: Džurný Jakub. Poděkování: Martin Navrátil
	    This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial 3.0 Unported License Prezentace starých mapových děl z území Čech, Moravy a Slezska | Projekt NIKM |