Na tom přejezdu pak dali novou 71čku s podstavcem a boční 71čkou a nyní tam jsou plasty

Peca Vlaky

 

Dobrý večer, měl bych zájem o DVD Posázavského pacifiku, které z nich by se dalo koupit. Děkuji za odpověď.

Jaroslav Hais

 

chodil jsem do školy v podzamčí jak se nekdopta je mi 79 let ale hodne pamatuji s PC neumim pracovat spise telefonem 607172382

stehlik jan

 

chodil jsem do školy v podzamčí jak se nekdopta je mi 79 let ale hodne pamatuji s PC neumim pracovat spise telefonem 607172382

stehlik jan

 

Takže přátelé na Dobříši bude v říjnu 2020 zprovozněno RZZ ESA s JOP, stařičké ústřední mechanické stavědlo uvedené do provozu v roce 1976 půjde na věčný odpočinek a nahradí ho moderní počítač.

Luboš

 

Dneska jsem ve svých 46+ letech zjistil, co je to "odvratná výhybka", u vás jsem na fotce viděl i jak vypadá. Díky.

Egi

 

Stará jízdenka Stará jízdenka Stará jízdenka
Stará jízdenka Stará jízdenka Stará jízdenka K-report

Diskuze o tratích Posázavského pacifiku.

Jízdní řády

Platné jízdní řády

Platné jízdní řády tratě 210 a 212 naleznete na následujících stránkách:

Pokud si chcete vyhledat spojení můžete využít vyhledávání v elektronickém jízdním řádu. Naleznete zde nejen vlaky, ale i autobusy pro celou Českou republiku:

Pokud máte zájem můžete si i prohlédnout starší jízdní řády [vše ve formátu pdf] z posázavských tratí 210 a 212 (dříve označena jako 222) a porovnat je se současným stavem. V určitých směrech je patrný posun ve zpracování jízdních řádů, například v zapracování rekreačních vlaků do grafikonu atd. Jestliže máte možnost poskytnout některý jízdní řád z roku, který zde není uvedený, budu rád, pokud nás kontaktujete. Většina zde zveřejněných jízdních řádů pochází ze sbírky Davida Lipovčana a Tomáše Procházky, kterým za jejich zapůjčení mu patří náležité poděkování.

Staré jízdní řády tratě 210

1 9 0 0   –––   1 9 4 9
1912 [2,09 MB] 1921 [826 kB] 1937/1938 [3,05 MB]
1940 [2,57 MB] 1945 [533 kB] 1947 [3,07 MB]
1947/1948 [5,88 MB] 1948/1949 [3,13 MB] 1949 [3,22 MB]
1949/1950 [2,65 MB]
1 9 5 0   –––   1 9 6 9
1953/1954 [2,23 MB] 1956/1957 [2,89 MB] 1957/1958 [2,55 MB]
1960/1961 [1,98 MB] 1965/1966 [4,52 MB] 1966/1967 [2,69 kB]
1967/1968 [4,45 MB] 1968/1969 [2,41 MB] 1969/1970 [2,68 MB]
1 9 7 0   –––   1 9 7 9
1971/1972 [4,9 MB] 1972/1973 [4,59 MB] 1973/1974 [4,38 MB]
1974/1975 [2,76 MB] 1975/1976 [4,37 MB] 1976/1977 [4,71 MB]
1977/1978 [2,11 MB] 1978/1979 [2,10 MB] 1979/1980 [1,80 MB]
1 9 8 0   –––   1 9 8 9
1980/1981 [1,78 MB] 1981/1982 [1,85 MB] 1982/1983 [2,08 MB]
1983/1984 [2,04 MB] 1984/1985 [4,08 MB] 1985/1986 [1,83 MB]
1986/1987 [1,92 MB] 1987/1988 [924 kB] 1988/1989 [1,32 MB]
1989/1990 [1,16 MB]
1 9 9 0   –––   1 9 9 9
1990/1991 [1,58 MB] 1991/1992 [2,40 MB] 1992/1993 [1,17 MB]
1993/1994 [1,47 MB] 1994/1995 [1,70 MB] 1995/1996 [1,80 MB]
1996/1997 [1,84 MB] 1997/1998 [1,68 MB] 1998/1999 [1,32 MB]
1999/2000 [1,58 MB]
2 0 0 0   –––   2 0 1 0
2000/2001 [1,58 MB] 2001/2002 [1,68 MB] 2002/2003 [120 kB]
2003/2004 [170 kB] 2004/2005 [177 kB] 2005/2006 [149 kB]
2005/2006 - 1. změna [181 kB] 2006/2007 [156 kB] 2006/2007 - 1. změna [214 kB]
2006/2007 - 2. změna [214 kB] 2007/2008 [227 kB] 2007/2008 - 2. změna [240 kB]
2008/2009 [181 kB] 2009/2010 [264 kB] 2009/2010 - 1. změna [280 kB]
2 0 1 0   –––   2 0 1 5
2010/2011 [264 kB] 2010/2011 - 1. změna [264 kB] 2011/2012 [245 kB]
2012/2013 [272 kB] 2013/2014 [242 kB] 2014/2015 [1,84 MB]

Staré jízdní řády tratě 212

Aktualizace: 23. října 2015
Archiv: Jakub Džurný, David Lipovčan, Mirek Kočovský, Tomáš Procházka

Komentáře 

angela kubica / 24.2.2020 - 10:02

DOBRY DEN rada bych jela s pacifikem z prahy kamkoliv, ale kdyz jdu na idos.cz vidim ceske drahy.. jak poznam ktery je pacific? dekuji

Miloš / 12.8.2016 - 15:08

Dobrý den, rád bych svezl své děti Posázavským pacifikem. Můžete mi prosím poslat aktuální jízdní řád? Děkuji,

Helena Melzerová / 9.7.2016 - 23:07

Mohli byste mi prosím sdělit,kde se dá zjistit,kdy jezdí Nostalgie do Kácova? Děkuji

Michal Hlavatý / 27.6.2016 - 16:06

Dobrý den! Rád bych svezl své syny Posázavským pacifikem. Můžete mi prosím poslat aktuální jízdní řád? Děkuji, Michal Hlavatý

Jana Holasova / 16.6.2016 - 23:06

Dobrý den, snazim se najit jizdni rad Posazavskeho pacifiku, ale nikde se mi to nedari. Mohli byste mi prosim poradit? Dekuji, Jana Holasova

Jakub D. / 1.8.2015 - 20:08

Tak to je zajímavé. Oba jízdní řády jsou totiž stejné a i zmiňovaný vlak uvádí stejně.

Mirek K. / 1.8.2015 - 17:08

Jirka, Somolová: aktuální jízdní řády všech vlaků ČD jsou zde: http://www.cd.cz/cs/vnitrostatni-cestovani/jizdni-rad/tratove-jizdni-rady/index.php

Jirka / 1.8.2015 - 16:08

Dobrý den, nemohu nikde najít platný jízdní řád trať 212 Čerčany -Světlá nad Sázavou. Našel jsem ten 2014-2015 (platí od 14.prosince 2014, ale vlaky jezdí ve skutečnosti jinak. Například z Chocerad do Čerčan nejede 14.08 hod jak uvádí jízdní řád, ale jezdí později. Je ještě nějaký jiný ? Díky za radu a přeji hezký den. Jirka

Somolová / 21.7.2015 - 00:07

Prosím o zaslání jízdního řádu 22.8.2015 Posázavského Pacifiku z Bráníku do Kácova a zpět,potřebuji zastávky a časy a nejde mi JŘ otevřít a jinde najít. Děkuji Ivana Somolová

Karel Kohoutek / 23.4.2015 - 10:04

Dobrý den, prosím můžete mi poslat jízdní řád historických jízd s parní lokomotivou? Rád bych jel s vnukem, děkuji, Karel K.

Petra / 14.11.2014 - 18:11

Dobrý den, potřebovala bych vědět jestli jede v neděli Posázavský pacifik tuto neděli ze Zbraslavi do Týnce nad Sázavou okolo jedenácte hodiny dopoledne? Děkuji Petra

Jaroslava Solařová / 1.10.2014 - 09:10

Dobrý den, slyšela jsem, že 4.10 má jet parní vlak ze Smíchova do Davle, můžete mi k tomu, prosím, poslat bližší informace? Děkuji Solařová

Jakub D. / 25.4.2012 - 18:04

Výluka by měla být do 26.4.2012

denisa / 22.4.2012 - 09:04

Dobrý den, do kdy bude prosím výluka až do Vraného. Kdy budou vlaky jezdit z Vršovic? Děkuji

Jan Kola / 13.4.2012 - 12:04

Před 60 lety bylo 300m pod splavem travnatá rostlina a v ní se skráývali lipani, docela pěkní,lahůdkoví,dalo se jich chytit i deset kusů za cdeset minut. Blíže břehů a v hloubce byli až 2 kiloví tloušti a pod vrchním splavem byla i dost velká štika.Boleni nás převezli, ty byli na naás moc chytří.Bylo to fajn Jan Kola s kámošem, který dělá taxikáře v bronxu.

František Nyklíček / 2.10.2011 - 20:10

Podle mě by ty oblouky měly být nejméně na 30, pokud je tam méně, je to hádám stavem tratě respektive přehlednosti přejezdů. Co se týká oblouků, dost by také udělala změna jejich geometrie, zejména převýšení (nevím, jak jsou na tom přechodnice), případně narovnání tam, kde je místo i bez rubání zeminy a horniny. Chtělo by to jezdit 60 až 80 km/h plynule. Zrychlení bylo slibováno už dávno v rámci oprav, ale nedošlo na ně.

Luboš / 2.10.2011 - 19:10

I když se trať Vrané - Dobříš, stále průběžně opravuje, tak i přes tyto opravy je ta jízdní doba Z prahy Hl.n do Dobříše 1h a 37 minut. hrůza. Řešení by bylo, jak zkrátit jízdní dobu, mezi Zbraslaví a Mníškem všechny ty oblouky kde se jezdí 10 ti a 20 ti kilometrovou rychlostí narovnat, a udělat těžkou optimalizaci celé tratě aby se tam dalo jezdit aspoň 70 - 80km/h, ale bohužel na tak rozsáhlou optimalizaci nejsou peníze.

Mirek K / 10.1.2010 - 16:01

Bude, ale zatím na to nějak není čas.

Petr / 6.1.2010 - 22:01

Hezký den, bude k dispozici opět nasazení hnacích vozidel pro GVD 2009/2010?

Josef / 12.12.2007 - 09:12

k tomu končení vlaků ve Vršovicích místo na hlaváku - důvodem je hlavně plánovaná rekonstrukce nástupišť 1 - 4 v roce 2008, pak by se tam vlaky z Čerčan a Dobříše měly zase vrátit

František Nyklíček / 10.12.2007 - 17:12

Jízdní doba je už skoro hodinu a tři čtvrtě. Po opravě tratě bylo slibováno zkrácení jízdní doby, ale nic se nestalo. Také bezstykovou kolej tam odmítají udělat, prý to odporuje předpisu ČD S3, namísto ní tedy dělají aspoň dlouhé kolejnicové pásy, jenže jsou tam pořád ty problematické styky. Osobně to vidím velice bledě - na této trati je to zatím spíše hra na S-Bahn... Kromě toho existuje nemálo lidí, kteří si přejí, aby trať nebyla nijak upravována, a nejde jen o autobusové dopravce, ale překvapivě i o železniční příznivce. Celkově je to stejně jedno, protože financí jde do železnic málo (někdy i špatnými kanály) a není vůle to změnit. V opačném případě by bylo zkrácení jízdních dob na této trati skoro hračkou.

Pavel G. / 10.12.2007 - 08:12

Dobrý den, přečetl jsem si úžasnou tiskovou zprávu ČD o \\\"Esku\\\". Plánuje se modernizace trati do Dobříše? 1,5 hodiny na 50km mi připadá otřesné. Nechápu, jak někdo může napsat, že je to rychlejší než bus. Dal bych přednost vlaku, ale až to ujede aspoň polovoční dobu.

František Nyklíček / 10.12.2007 - 04:12

Oficiálně se jako důvod uvádí oprava Vinohradského tunelu a hlavního nádraží. Naproti tomu všechny vlaky tratě 070 zajíždějí až do Vršovic, bohužel vlaky z 210 jsou navázány spíše na vlaky z 221, aniž by tak položily základ budoucí spojené lince. V každém případě je tím ulevováno opravovanému nádraží a jde jen o dočasné opatření.

Tomáš Jirota / 10.12.2007 - 00:12

Vážení, může mi někdo z Vás vysvětlit, proč dle nového jízdního řádu končí vlaky na nádraží Vršovice a ne již na Hlavním nádraží? Souvisí to s opravou Viohradského tunelu nebo ČD chtělí zlikvidovat poslední komprativní výhodu trati 210 resp. 212, jak se dostat vcelku rychle do centra města? Kdo ví, třeba je to nová taktika betonářských a automobilových lobbistů napojených na naši státostranu, která se snaží regionální železniční dopravu vymazat z povrchu zemského; daří se ji to dobře.

Přidat komentář

!!!POZOR!!! - KOMENTÁŘE JSOU DOČASNĚ ZABLOKOVÁNY - !!!POZOR!!!

Spolupracovníci: Bodlák Vilém, Buchtela Daniel, Dolejší František, Fořt Jan, Hrubeš Martin, Křivánek Tomáš, Kočovský Mirek, Nyklíček František, Mykl Tomáš, Pospíšil Lubor, Procházka Tomáš, Sporer Petr, Šebek Roman, Šmejkal Alexandr, Autorská práva ke všem fotografiím a textům mají jejich autoři. Webmaster: Džurný Jakub. Poděkování: Martin Navrátil
Kontakt na autory webu
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial 3.0 Unported License
Prezentace starých mapových děl z území Čech, Moravy a Slezska | Projekt NIKM